Σύνταξη άρθρου: Βασιλική Παλούκη

Επιμέλεια άρθρου: Κωνσταντίνος Ουρανός

Πέραν πάσης αμφιβολίας η κρίση βρήκε την Ελλάδα παντελώς απροετοίμαστη σε όλα τα επίπεδα. Καταρχάς στην Πολιτική και τη διακυβέρνηση, κατόπιν στην Οικονομία και, τέλος, στη νοοτροπία και την ψυχολογία. Τα αίτια της κρίσης δεν είναι πρωτίστως οικονομικά. Αυτό φαίνεται εν πολλοίς από το πώς και το πόσο έχει διαρρηχθεί και αντέξει ο κοινωνικός ιστός αλλά και – και αυτό έχει τη δική του πολύ μεγάλη αξία – από τη διάρκεια και την ποιότητα της κρίσης, η οποία δε λέει να τελειώσει. Στα μάτια όλου του υπόλοιπου πλανήτη αυτό συνιστά το λεγόμενο Ελληνικό Παράδοξο.

Ένα πρώτο βήμα, ώστε να βγούμε από την κρίση και μάλιστα σοφότεροι, είναι να εντάξουμε τα διδάγματά της, αλλά και την επιστήμη της Οικονομίας γενικώς, στην Εκπαίδευση, κυρίως στη δευτεροβάθμια. Δυστυχώς γίνεται το ακριβώς αντίθετο.

Το Υπουργείο Παιδείας έλαβε επιστολή σχετικά με την παρούσα κατάσταση στην οικονομική εκπαίδευση από το οικονομικό επιμελητήριο ελλάδος. Στην επιστολή καταγράφονται και οι προτάσεις του Επιμελητηρίου.

Το ΑΘΗΝΟΔΡΟΜΙΟ παραθέτει την επιστολή του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος στον Υπουργό Παιδείας.

Ως ΑΘΗΝΟΔΡΟΜΙΟ συμφωνούμε με τις προτάσεις του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και επαυξάνουμε. Θα θέλαμε όμως να προτείνουμε κι εμείς στο Υπουργείο Παιδείας κάποιες ιδέες μας.

Μα ας ξεκινήσουμε με το να εξηγούμε στα παιδιά το πιο απλό: Αποδείξεις, όταν ψωνίζουμε! Πρέπει να τις ζητάμε πάντα και παντού! Ποιος εκτός από τους λογιστές ξέρει πραγματικά όμως το γιατί;

 

Ηλ.Ταχ.: [email protected]

Ελευθερία Κρασσά

Φοιτήτρια στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Ο.Π.Α.

 

Αναστασία Μοσκόβη

Λογίστρια

 

Λίνα Ριζκάλα

Οικονομολόγος